» Så ledsen!



Över att jag inte har haft tid att blogga eller orken. ..
Hela den här veckan har gått väldigt fort i skillnad från förra veckan, tror det är torsdag men i verkligheten fredag? 
Iallafall så igår och förrgår så var våran tyskalärare sjuk och samtidigt vabbade så då hade vi i förrgår en hel lektion utan lärare och i detta fall tror jag ni vet hur det slutar, typ 5-10 min jobb av 40. . . Ups! Sen så igår var hon fortfarande hemma men då hade vi en väldigt snäll lärare som skrattade med oss och hjälpte oss med det vi behövde! Så det var också en ganska chill tyska. Men det värsta är ju att idag är det elevensval = inget skoljobb, sen är det bara tyska på tisdag för på onsdagen är det studiedag och på torsdag prov... Så det skulle ha varit skönt med lärare. 
Annars har dagarna rullat på som vanligt och igår var det konfaträff. 

Först gick vi igenom kyrkoåret och fick där äta, pepparkaka, julmust/vatten, tårta och "smörgåstårta". Sen så åt vi bullens varmkorv och gick sedan upp och tittade på the bibel men ingen tyckte det var bra så vi bytte till en Johan Falk film istället, mycket bättre!
Då fick vi äta massor snacks och läsk så gissa vem som var mätt när jag kom hem? 

Såhär såg det ut i soffan där jag satt med 3 andra. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback