» Plugg



Är inte så aktiv på bloggen och kommer troligen inte vara det på hela veckan. Som jag skrev någon gång förra veckan så är det jättemycket den här veckan. 
Idag har jag fått en sak överstökad och det var USA projektet men det gick inte så bra... Allt blir så annorlunda och så stort, det var så tyst och som jag trodde var jag först ut... 

När jag kom hem efter spelning och ha gjort ett besök på banken så var det plugga och plugga. Imorgon är det hk prov men känner mig rätt säker på det. 
På svenskan så ska vi välja ut en låt på svenska som vi ska göra en diktannalys om så jag har lyssnat på massor svenska låtar också för att hitta någon bra och hittade en jag bara lyssnat på utan att tänka på texten. Nu gjorde jag det och ma ba WOW. Att en låt kan beskriva en sak i varje rad så rätt! 


Imorgon är en ny dag med bad som första lektion. Sen följt av musik osv. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback