» Otur eller tur?

 Såhär går det när man tappar mobilen 

Godmorgon! Vad händer, själv väntar jag på bussen men den kommer där uppe så hinner nog inte skriva klart inlägget innan bussen kommer men iallafall så har jag igår gjort ett prov, spräckt skärmen, varit i skolan och lite allt möjligt. 
Idag så är det onsdag och vid det här laget så tror jag att ni vet att jag inte gillar onsdagar. Idag har jag inget prov eller något så det är skönt eftersom det är den ända sådana dagen. Imorgon har jag SO prov på Europa, och på fredag 2 läxförhör och ett av dem två är jätteviktig, det betyget vi får på det tror jag är betyget ungefär som vi får i slutbetyg... 
Det var väl lite om hur min dag ser ut och om ni vill veta så sitter jag i bussen just nu med min trasiga mobil, undra hur många glas splitror jag har i min tumme? 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback