» Låten som spelas i mina öron



Detta ⬆️är låten som är bäst hittills på det nya albumet One Direction släppte idag, midnight memories. 

Idag så började allt med att jag försov mig och sen när jag väl skuttade upp så hittade jag inte mitt smink och när jag väl hittade det så var klockan redan 40 i så då fick jag slänga i mig mackan och som tur var så kunde jag åka ut till bussen och då vart det 6 minuter extra att göra mig iordning på. 

Sen så har hela dagen gått långsam, alla lektioner och så hoppade jag spelningen och spelar imorgon istället. Så får se om jag hinner med bussa imorrn eftermiddag eller om jag får stanna i boxholm till fyra. Nä nu måste jag nig sova för att inte försova mig imorgonbitti med så godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback