» Godmorgon !

Hej hopp alla morgonpigga människor ! 
Jag har varit vaken sen en timme tillbaka och hunnit äta både frukost och fika.

Igår så var det fredag och dagen var jätterolig om jag får säga det sjÄlv med sång och fotografi :D 
Efter skolan åkte jag och mamma till mormor och morfar och vi är då fortfarande kvar där.
Snart kommer två av mina kusiner hit men ska fråga mamma om ci kan gå ner och ta lite kort på vattnet innan. Det är så fint nu på morgonen och snöade gjorde det under idol igår också! 
Idag är sista november och imorgon december. Imorgon är planerna kyrkan som vanligt och sedan måste jag städa för jag måste ju ha decemberfint?!
Fast städar gör jag nog när vi kommer hem senare idag... 
Just precis nu så ska jag bädda ner eller vad man säger och kanske ta på mig jeans, har inte bestämt än.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback