» Gammalt

 Hejsan! Vad gör ni då? Själv bloggar jag 
Bloggade imorse men hann aldrig klart så inget kom upp... Iallafall så har jag idag i skolan haft ett matteprov som gick lätt som en plätt hoppas jag och på svenskan lämnade jag in en uppgift och sen på tyskan började vi med en sak som också kommer sättas betyg på. Nu känns det lite stressigt... Julbetygen börjar närma sig.
Sen har jag nästa vecka både SO prov och HK prov och det är två ganska stora prov. Eller inte stort men båda kräver mycket kunskap. Juste har massor kemi läxa tills nästa fredag med... Som sätts betyg på. 
Ska inte tjata om betyg nu men ja. 
Så dagen har gått så fort.
När jag kommer hem så ska jag plugga för har matteprov imorgon och kon på att jag har USA projektet nästa vecka också. Ojoj
Ska när jag kommer hem också äta lite och ja kommer nog sitta framför tv. ( Har också tyska tills imorgon)

De bilder som är ovanför är lite bilder som inte är jättenytagna som jag (har ett ord men hittar det inte) försök fixa lite på skoj om ni förstår. Det finns ett ord hmmm? Gjorde dem i gammal stil och så. En ko och en katt om du ej ser det. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback