» Förlåt

 
Nu blir det ett sånt här nattinlägg som jag skriver nu innan jag ska sova.
Regnet slår mot rutan och vinden blåser igenom den. Jag ligger under täcket och hostsar hör. Haha nej, jag är ingen poet ;)
Idag har jag iallafall mixat eller vad man kallar det och sorterat pandaförsäljningssakerna som kom idag och så har jag pluggat, bakat, tv, piano och mycket mer.
Har 3 inlägg som jag vill skriva men orkar inte just nu men ett eller två av dom kommer upp senare idag. Har pysslat och gjort fars dag present och vill ju inte skriva mer om det nu innan pappa sätt sakerna IRL. 
Nu känner jag att ögonen typ faller ihop så om jag fortsätter skriva kommer det bara bli förrvirrande och jag vill ju ha inlägget publicerat så snart som möjligt också!


Annika
10 November, 2013 - 01:31 / BLOGG: http://blogofphoto.webblogg.se

SÅ SÖT!

Svar: Visst är hon :)
Julia Knutsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback