» Domherre

Satt en domhette utanför fönstret idag och på denna bild      ↑ dör den inte utan vänder hela huvudet för att nå en matbit?? 

Hej bloggen! Vad händer? Själv sitter jag i mitt rum och ska göra svenska, tyskan och musiken eftersom alla de tre är på datorn och jag behöver göra alla tre...
Innan jag började skriva detta inlägg så har jag precis tittat på en serie och sedan har jag gått en liten promenad, handlat mat. Eller jag har inte handlat men du förstår..
Det är min lördag och en annan sak är att det inte är långt kvar till jul :D
 
                             
                      
                                                   
                                                   


ida. ♛ [fotografi och hästar]
16 November, 2013 - 18:41 / BLOGG: http://prinsesc.blogg.se

fina bilder!

Svar: :)
Julia Knutsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback