» Bloggade aldrig igår

sorry för det.. 


Igår så var det en kort och snabb skoldag och efterskolan hade jag lite saker hemma som inte var så bra egentligen eftersom jag måste plugga....! Sen på kvällen var det fotboll och som alla vet var det än spännande match och såklart missade jag det eftersom jag gick och la mig efter Ronaldos första mål.... Attans
Imorse vaknade jag, låg kvar i sägen och försökte hålla mig vaken och sedan så tog jag på mig kläder, sminka mig, åt frukost, borsta håret och tänderna, satte  upp håret, gick ut till boden och tog ut cykeln, cyklade till bussen, försökte ta finna proffsiga bilder till detta inlägg, klev på bussen, satte på musik, började skriva inlägget och nu gör jag det fortfarande. Nä nu ska jag vara social mot syren och väten och tagga fysik på morgonen. Och allt detta på 1timme.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback