» Göteborg!

För några timmar sen kom vi hem.
Jag berättade inte så mycket förut men kan göra det nu!

Igår så checkade vi först in och gick den till universeum. Vi åt och sen tittade på allt där.
Efter det så gick vi till stan och jag orkade inte handla så då gick pappa och jag till "hamnen". Efter det då gick vi till Scandinavium fast vi var inte inne utan bara utanför och åt på mcdn där brevid. Efter gick vi tbx till hotellet.

Vi slappa och tittade sen på melodifestivalen.

Imorse började vi titta på Vasaloppet och sen åt vi frukost vilket ni kan se på förra inlägget. Efter det så packade vi ihop och åkte till Ullared. Där handlade vi på Gekås och jag handlade lite smått och gott! Sen åkte vi hem.
Ja det var en sum up så hejdå!

 

Där värmde de tävlande upp!
En 'Rolig' spegel på hotellet



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback