» Design + dag!

Ja, om man börjar med första så håller jag på /tänker att göra en ny design!
 
Till det andra.
Dagen började med skem, vi gjorde olika övningar och sånt och sen hade vi slöjd. Jag var klar med min fina sak, vart faktiskt nöjd! 
 (det är ''hål'' i träet och inte bara målat)
 
Sen så var det SO och då tittade vi på rötter och jag insåg att jag inte kan se när en människa får en kniv i sig! (USCH)
(Inte en farlig bild direkt men ni förstår vad jag menar )
 
Sen var det Tyska och sist NO. Sen var skoldagen slut! Jag åkte bussen som vanligt och när jag började precis gå kom mamma som skulle till boxholm sp jag hängde med så var inte hemma först en halv 4. Ja nder var det , HEJDÅ!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback