» Dagen efter !


Igår så var det ju skolavslutning och som jag skrev förut så var den helt ok.
Efter skolavslutningen åkte Fritidgården till Liseberg. Det var ju roligt där och åker nog nästa år igen!
Vi åkte många karuseller och enda in i det sista bl.a. Kanonen, flumeride, balder (några till!)
Bussen släppte av mig vid ljungstorpakorset och var hemma ganska fort, somnade nästa direkt.

Idag runt 2.30 kom jag hem och ja. Mamma väckte mig vid 11 och vi åkte till Linköping.
Sen har jag slappat och nu så sitter jag i badet och väntar på att klockan ska ticka iväg, för imorgon ska vi på björkforsmarken. Ska bli roligt att träffa sina kusiner och jag hoppas på att jag kan ta årets första dopp (lite efter men ändå) ;)

Sommarlovet är ju igång nu vilket det inte känns som och jag har inte så mycket planerat. Det som då är planerat är att åka till Skåne och sen sola/bada.

Ne, nu ska jag fortsätta bada. Hejsvejs mina venner!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback