» Årets första!

Har åkt hölass första gången iår!
Och det är varmt ute med vilket jag tror betyder att det är sommar!
Har inte haft ork att blogga men det mesta jag gjort är att vara ute i solen, lite färg har jag allt fått och har bränt mig med...

Det känns konstigt att det bara är två riktiga skoldagar kvar i 7an, vi började ju nyss? Men det är skönt med sommarlov, jag skulle inte orka med mer prov ju!

Idag har jag inte alls gjort mycket, spelat hay day typ.
Skulle egentligen åkt till Norrköping men ingen ville/kunde åka med mig (av de jag frågade) men imorgon åker jag och Lovisa in till Linköping! Måste köpa lite saker till skolavslutningen ju.
Puss O hej leverpastej!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback