» The truth can be a killer

Var ett tag sen jag gjorde "Julia tipsar" så dig tänkte jag tipsa om en till serie jag börjar titta på! Förra gången tipsade jag om Pretty little liars och idag tänkte jag tipsa om
" Twisted"

Det är en ny serie som det än så länge bara kommit ut 4 avsnitt av och 5 inatt.
Det handlar om 'Danny'. Han har precis kommit ut ur 5 års fängelset eller det för unga för att ha dödat sin faster. Han ska börja skolan igen i samma stad som han bodde när han var liten och blir inte så snällt välkommen. En av hans två barnvänner (jo) tar ganska snällt hand om honom medan den andra (lasey) har kommit med i tuffa gänget.

En av de tuffaste tjejerna ska ha en fest på kvällen och alla är bjudna inklusive Danny. På morgonen där på hittar tjejens mamma tjejen död och Danny blir såklart huvudmisstänkt...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback