» Omväxling

Piggi. en av alla katter som skulle vara med på varje bild..
 
Vaknade av att min väckarklocka ringde och det var vid halv nio. Skulle upp för att titta på sommarlovsmorgon eftersom Oscar var där idag! Men men sen så så inser jag att internet och allt sånt är avstängt så jag tittar på smhi och då är det blixtar över hela östergötland i stort sätt från till 5-11 så då går det ju inte att titta på tv.. 
Så jag gick och åt frukost istället..
 
Sen minns jag faktiskt inte vad jag gjorde?! LAgade mat sen åt mig och det vart potatisbullar o bacon!
Ja och sen gick jag ut och så. Vädret klarnade verkligen upp så nu är det hur soligt som helst utan moln!
Så ska väll ut nu i det fina vädret, hejdå! Jo fotade katterna lite idag oxå, alla vill ju vara med på kort så det är svårt.. ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback