» Jobbig dag

eller inte, det beror på.
Förmiddagen var lugn men sen skulle jag laga mat. 
Så jag ''satte på'' grillen och lade sedan på köttet, vildsvin faktiskt om du gillar detaljer. Sen när det typ var klart satte jag på makaroner och sen åt  vi, gött faktiskt.
Senare sen på eftermiddagen började jag möblera om mitt rum och tog ut allt på hallen och sen in igen. Rummet känns mycket större nu.
Ja iallafall när jag hade fått in allt så tänkte jag byta soffa med den som stod på hallen så försökte få in den i minst en halvtimme genom dörren och sen eftter några minuters ropande hjälp kommer Lovisa och då säger hon hur hon tror det går och då går det... JAja men den passade som tur är :D
Sen bytte jag gardiner, mycket bättre så rummet är nytt men ändå gamalt.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback