» HEJA SVERIGE!

 
Hejsan igen!
Glömde skirva imorse att jag har namsdag idag, Julia Kristina heter jag ju.
Så jag gick ut för att plocka blåbär till någon kaka. Jag hittade lite och jag plockade då såklart!
Sen så bakade jag en kaka, (eftersom ingen annnan gjorde det...) men jag använde blåbären utan åt de sen till kvällsmat i youghurten. 
Jag bakade en sorts kladdkaka, heter ''chokladkaka''. Jättegod.
 
Nu så sitter jag i soffan och tittar på fotboll, hejar såklart på Sverige och det ser man på mej. Jag har på mig SVerige strumpor, sverige tröja och sverigeskal. (eller inte ''sveriges fotbollströja'' utan en tröja med sverigesflagga på ;) )
 

Nej nu ska jag fortsätta titta så hejdå!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback