» Vad var det nu igen? Jo

Det är ju tisdag...
Vet inte om jag bloggade igår men men.
Idag var det skola (såklart) och sånt. "Sovmorgon" och sen SO och sen tyska, maten var inte god .... Sen matte, svenska , no.
Det känns som alla är sjuka så på NOn satt jag forever alone igen ;) konstigt att tre kan vara sjuka samtidigt.
Efter det så var skolan slut !när jag kom hem skulle vi äta pannkakor men då så sa hon att hon skulle laga när hon vart hungrig och så tittade hon på en film och jag väntar snällt. Sen nyss sa hon att hon inte skulle laga det, jaha okej...
Jag får väll gå ner och göra något själv.
Vet inte vad jag ska skriva? Så hejdå!



Ebba
30 Januari, 2013 - 18:50 / BLOGG: http://ebbafranssons.bloggplatsen.se

HAHAHA, julia.. Gud jag älskar dej ändå :*

Emelie bodebrant
12 Januari, 2013 - 18:50 / BLOGG: http://nattstad.se/emeliebodebrant

hahaahahah Ebba smyyyyyyyyyyyyyyyyger! ;) hahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahahahahah assssååå dööööööööör! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback