» Torsdag

Denna torsdag är snart slut ...
Idag så har det varit skola som vanligt och det hände nog inget speciellt? Tråkig dag som vanligt men Lunchen är alltid bäst känns det som man skrattar och tänker inte på "skolan" eller vad man ska säga och sen hände inget mer speciellt, började med Rommariket på so och hade det slappt på tyskan .
På tal om tyska så imorgon kommer vi ha vikarie men vem vet jag inte , och franskan ska få äpplekaka... Tur att jag inte gillar det så jag inte behöver vara avundsjuk (hur stavas det?)

Sen hemma så åt jag årets första semla mums!! Sen efter det så satt jag vid datorn och sen gick jag till mitt rum och var där hela kvällen men lagade oxå hamburgare ! Ja det var väll dagen?!

Imorgon så är det FREDAG igen , den här veckan har varit jääääääääätte lång!
Skola som vanligt och sen på kvällen HOCKY , Tror det var LHC mot Frölunda . Helgen är inget planerat vad jag vet så blir väll slapp helg (igen)...
Nu ska jag sova så GODNATT !

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/3976893/images/2013/pic_50f85f0dddf2b307bef42607.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-1/3976893/images/2013/pic_50f85f1addf2b30776e3594e.jpg" class="image">




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback