» Söndagen den

Vet inte varför rubriken blev som den blev men nu blev den som den blev.
Idag har jag inte gjort något, jo jag har ju gjort något och det är att jag vaknade vid nio , åt frukost och sen choklad. Efter det så satte jag mig vid datorn och försökte blogga och trixade med designen men det går inte så bra...
Sen så gick jag ut lite och så fortsatte dagen ungefär.

Nu så sitter jag vid tv och väntar på att maten ska bli klar! Tittar på ett program på TLC som heter cupkake girl.

Imorgon så är det skola igen... Vi ska åka skridskor och det är på morgonen... Och sen tror jag vi ska redovisa på svenskan och på engelsks.
Det var det jag hade att skriva för nu, hejdå!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback