» Rubrik? Jomenvisst !

Sitter i bussen när jag skriver just det här, (14.31)idag är det Fredag ! Det har varit skola igår och idag. Håller på med designen.
Fredag är det idag ! Ja vet att jag skrev det förut men ja det är det idag iallafall! I morse orkade jag inte gå upp så låg kvar till 06.05.... Sen var det skem . Funny! Sen så hade vi slöjd, roligt! Sen så so och det var inte så skoj. Sen var det tyska, funny! Sen mat! Sådär. Sen NO halvfunny!
Ja nu ska jag gå av bussen men bloggar när jag går. BRB ;)

Nu är jag hemma. Åkte spark , roligt . Sen gick jag in och sen så pratade jag sen "köpte" godis och nu sitter jag här vid tvn ! Ja det var det jag hade och skriva så nu kommer det bilder! (Nästa)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback