» Potatis

Bloggade inte igår, så kan skriva idag om igår.
Var i skolan och då var det först skem med Birren och sen så var det slöjd och på rasten mellan de två så åt jag en kladdkaka. På slöjden började vi med något nytt och vi fick såga och så . Sen SO och jag tror jag börjar gilla SO. Efter son så tyska, fick alla rätt på förhöret. Efter det så var det äntligen mat! Det var en soppa och det är så skönt och äta på parketten och gott oxå, sopa igår smakade som den i Åsbo så det gick att äta! Efter det SO och då löste vi socker .
Sen så slutade skolan och jag kom på eller kom på , jag visste att det var fredag så jag slappade/chillade när jag kom hem . Åt fika och sen tror jag att jag satte mig vid datorn och sen på kvällen lyssna på musik och tittade på film , sen gick jag och sov! Vaknade kl 10 men låg kvar i sägen till halv 12 och gick ner och åt "frukost" åt "resterna" av tacosen från igårkväll. Sen lyssnade jag på musik och piano och sen hjälpte jag mamma med maten och den är snart klar, men är inte hungrig en...

Just exakt nu bloggar jag och sitter i en fåtölj eller hur det stavas och tittar på skidor! Nu börjar maten bli klar så hejdå!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback