» Nytt hos Julia!

Ja kan ju säga att jag inte bloggar så mycket , jag fixar inte så mycket med designen men kan kanske göra det ikväll eller något för just nu har jag inte tid för massa läxors skull!
Usch men vill ju ha betyg i allt .
Bloggade inte igår så kan väll säga dan kort både gårdagen och dagen.

Igår så var det skola, redovisade i svenskan och det gick förvånande bra! Jag känner att efter sommaren nu så ät jag inte alls så där "jätte" nervös inför saker? Vet inte vad som har hänt men aja sen så hände inget intressant eller jag vet inte om det är intressant men jag och syster bakade rulltårta. Den vart god ! Den är nästan uppäten nu om du vill veta.

Idag så vaknade jag och gick upp vid 05.50 ungefär tog på mig kläder och sminka mig men sen när jag skulle ta på mascaran så tittade jag inte så noga så fick borsten i ögat! Aj ögonen gjorde tårar , fattar inte varför och det gjorde ont och satt såhär stilla i fem minuter och då hade det gått över då ungefär så det var tur att jag var i tid!
Efter det var det skola och det var en vanlig onsdag och så. Efter skolan sprang jag till spelningen och skrev på en lapp och sen snabbt upp till bussen. När jag kom hem så "tittade" jag på ett av mina nya skal, jättesnygg om jag får sägat! mamma fick limma lite för paljetterna satt inte fast så bra. Efter det åt jag och sånt.
Nu sitter jag här med läxor och väntar på att mamma ska komma och hjälpa mig med dem.

Ni får ha en fortsatt dag och jag ska göra läxor....

Bilderna ät på mitt skal och läxor och mig från i måndags på skridskorna (ni behöver inte titta på mig) ;)

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback