» Mitwoch16Januar2013

Idag är det onsdag och igår var det tisdag.
Idag och igår var det skola.
Igår så orkade jag inte blogga men det hände inte så jättemycket. Idag var det inget speciellt som hände men nyss eller nyss och nyss så städade jag mitt rum och bytte gardiner för att det skulle bli '2013' snyggt och för att vi skulle ha bild på rummet tills imorgon på engelskan... 
 
Vi har engelskaglosor och rummet tills imorgon och ja vad kan jag skriva mer? Blivit klar med min svenskaredovisning så jag är nästan berädd att redovisa. 
 
Just nu sitter jag vid datorn och tv på tv är det 'Sveriges mästerkock' och på datorn tittar jag på skal till mobilen har hittat några jag tror jag ska beställa! :dessa

 

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback