» Hocky!

Jag kom hem från skolan hann vara hemma i 15 minuter sen åker vi till Linköping. I Linköping går vi först ikea och äter sen tittade vi på soffor och andra behövande saker. Efter det så gick jag omkring på ikanohuset och där köpte jag en mascarra och en bulle! 
Efter det åkte vi vidare till Cloetta Center och parkerade och gick till ''arenan'' där inne så satte vi oss på vi oss på våra plattser och väntade snällt på att matchen skulle börja. LHC spelade mot Frölunda, HEJA LHC! (klappklapp)
Matchen var jättespännande och i första delen så blev det 2-1 till Frölunda och andra delen samma och sista 3-3 så det vart förlängning men ingen gjorde mål på de fem minuterna och då blev det straffar och det var bäst av 5 och då så var det så spännande för Frölunda gjorde ett det första mål och enda.... Så frölunda vann... BU men den matchen var så spännande och jag vill verkligen åka på fler! 
 
Min mobil dog precis när matchen började så jag hann inte ta så många bilder.
 Efter Matchen åkte vi hem och det tog en evighet men tillslut var vi hemma runt 22.40. Sen satte jag mig vid datorn. Ska se om jag ska titta på något Glee avsnitt eller en film ? något vill jag se iallafall. 
Ha en bra dag/natt/kväll/morgon. Godnatt! 
 
Bilder från idag.
                                                                              
  1. Innan åka
  2. Jag
  3. Vaker himmel
  4. Soffa på ikea
  5. Cloetta Center
  6. -:-
  7. De '''vattnar'' planen
  8. väntan
  9. Uppvärmning
  10. början
  11. Försöker ta kort på 'hedrade' spelares flaggor
  12. -:-
  13. En bild
  14. En bil ;)
  15. Hemma!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback