» Godnatt

Tänkte sovs nu men bloggar lite snabbt från mobilen innan.

Nyss så tittade jag på Sveriges mästerkock. Sen gjorde jag mej i ordning och nu ligger jag här i min säng.

Imorgon är det ju skola som vanligt, bara 6 veckor till sportlov! Ja men iallafall så funderar jag på att åka till mars ? Nevars jag skämta men åker man dit kommer man aldrig hem ...

Till något helt annan eller helt och helt men vi har börjat äta på parketten och det är mycket fräschare en förut och maten går att äta ! Men jag blir tydligen inte mätt för hemma går jag bara och småäter hehe... Det måste jag sluta med, men ja och idag var det pannbiff och potatismos ! På tal om mat så kom jag och tänka på vad jag saknar die Kartoffle! Jag tycker det tar så lång tid att laga så jag gör aldrig det men men...

Ja du såg att jag skrev på tyska och vi slipper inte läxor den här veckan iallafall inte tyska och engelska... Jag körde mig nu iallafall potatis = die Kartoffle. Jag tror det stavas så iallafall!

Jo en sak till är att jag kommer inte på vad jag ska redovisa om på svenskan! Det är helt fritt och jag kommer verkligen inte på någon intressant jag "brinner" för! Det måste jag vara köar med innan 22 eller 23 januari . Ja det var inte så intressant men då fick du veta.

Ja det var allt! Du går sova så bra och så bloggar jag nog imorgon , HEJDÅ!

Bilden är på mej just nu om ni inte ser...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback