» Godmorgon !

Har varit vaken ett tag nu, om ni vill veta och under tiden jag varit vaken så har jag spelat piano sällskapat vid bordet och ätit frukost.
Idag så tänker jag gå ut, spela något, tv , dator och äta och sånna saker.
Imorgon så är det andra veckan i skolan och vi kommer nog ha några läxor det jag vet att jag har är NO och engelska.
Imorgon så har jag spelning också.
Det var lite om morgondagen och dagen.
Nu ska jag nog göra en sås till laxen vi ska äta till mat idag! Mamma och jag ska kanske baka semlor och jag ska kanske baka kanelbulle! Jag älskar kanelbulle om någon vill veta.

Jag tänkte på en sak fast just nu kommer jag inte på vad det var? Äsch skitsaksamm...

Jag ska försöka göra en design så snabbt som möjligt så ni slipper ha "2013" hehe...

Det var ungefär det jag hade och skriva nu och jag skrev detta inlägg på mobilen om ni vill veta! Men jag vet inte om inlägget är så intressant men det år en guldstjärna om du orkar läsa allt ointressant jag skriver ;)
HEJDÅ

På bilderna: tiger Som jagar fåglar
•jag...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback