» .

Dålig uppdatering men har inte orkat men nu är det iallafall 2013!
Nyårsafton var bra och igår och iförrgår med!
Detta blir inte ett så långt inlägg för ska titta på en film nu och ska sen sova för snart är det skola och då blir det att sova tidigt igen... 
Idag har det inte hänt så mycket, hjälpte pappa i ladugården i morse och sen gick in duschade och sen tittade på en film. Sen pizza sen var jag ute och sen hade jag så tråkigt så jag tittade på en till film och sen så badade jag! Kom på efter det att jag redan hade duschat idag... Men två gånger skadar inte! Sen efter det så dansade jag lite just dance och åt kvällsmat och sen tittade på en sak på tvn och det slutade ganska nyss så tur att det inte var en skoldag men men dagen börjar gå mot sitt slut och tänka sig det har redan gått 3hela dagar i Januari! Gissar på att sommarlovet inte är långt borta! Fast det kommer nog mycket prov igen och sånt... aja strunt i det just nu det är ju lov 1dag en helg sen 1 studiedag (4daggar) kvar innan skolan börjar! 
Japp blev inte så lång, kommer mer bilder imorgon, hade ingen bild så fick bli den här som jag tydligen tyckte var rolig för nästan exakt ett år sedan!
Hejdåau!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback