» söndagen är snart slut men imorgon händer det grejer!

Idag så vaknade jag runt 9 halv 10 och låg kvar i sängen läääääääääääänge.
Sen så pluggade jag svenska och So och sånt och sen så var det mat. 
Efter maten så gick jag ut och gick en halvlångkort promenad och pratade med Felix,Puff och Findus.
Efter det gick jag inn och åt min choklad som blev över sen igår och nu sitter jag vid datorn med musik och tänker.
 
Igår så var det melodifestivalen, hur kunde hon från Linköping gå vidare!? Anton eller Tone/erik skulle gått till final! 
Jaja.. De gick till 2a Chansen... 
 
Imorgon så är det elevensval och då ska jag och ''kompisarna'' till 12MANNABACKEN I KISA OCH ÅKA SLALOM!!!!! Funderar på vad jag ska ta med, en macka och pengar eller något annat för det kanske är bäst att bestämma ikväll heheh..
 

Nu har jag inte mkt mer att skriva så här kommer 'random' bilder :)

 


BYSOFIA
10 Februari, 2013 - 17:04 / BLOGG: http://bysofia.se

Hoppas du har en fin kväll fina du!

Om det intresserar så delar jag med mig om min kämpar glöd genom att bli fri från min egna sjukdom, tiden då huset brann upp och man var tvungen att börja om från ruta ett, ett år sedan då min far lämnade oss på bara fem veckor, FUCK cancer. Hur jag kämpar vidare, och nu som inflyttningen till Stockholm. Mitt brinnande intresse för mode som jag delar med mig genon outfits, mina modell jobb för nelly, tips och massa mer. Hoppas det finns något för dig och att vi ses i bloggen. BYSOFIA.SE

KandyKupps
11 Februari, 2013 - 17:04 / BLOGG: http://kandykupps.webblogg.se

härlig blogg :)

Svar: Tackar :)
Julia Knutsson

Lina
11 Februari, 2013 - 17:04 / BLOGG: http://picmagic.blogg.se

haha så sanna ;) Fin blogg du har! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback