» Sry för inte bloggat...

Har inte bloggat på en vecka insåg jag nu.
Jag har inte haft tid eller orkat.
Det har inte hänt så mycket eller jo lite, det har varit skolan och i fredags fick jag och Ebba sluta en kvart tidigare för att sen hinna med tåget mot Linköping. En annan var också med men hon hade redan slutat så ja, när vi var i Linköping gick vi direkt till Oscars signeringen och efter det så såg vi massor kändisar och vinkade till dom, sen började Rix Fm festivalen och det var jättebra!
Efter det "vinkade" vi lite till och sen åkte vi hem.

Helgen var lugn och så har veckan gått med skola.

Ikväll åker nog jag och syster på bio, premiären av This is Us! Hoppas vi åker iallafall för filmen verkar ju bra.
I helgen är det orientering och massor läxor till fredag. Ha en bra dag!
(Mobilbild för orkar inte blogga på datorn)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback