» Smultronstället

Godmorgon eller midnatt eller ja.

Detta blir ett mobilinlägg eftersom jag inte orkar lägga in en bild på datorn men iallafall.
Idag har varit en östkustsdag. Vi åkte först till smultron stället och där åt vi såklart glass. (Vad annars?) jag åt en som hette mexicano eller nått sånt och det var en stor glass med massor glass i olika smaker. Inte supergod men det fungera. Sen åkte vi och badade och solade och åt mat. Riktigt varm och gött!

Sen innan vi skulle hem hälsade vi på pappas moster på landet en stund och sen äntligen hem! Så nu ska jag blunda, känns som jag kommer somna direkt.
Idag kommer vi få besök så blir nog inte så mycket bloggning då heller. Puss godnatt! :D

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback