» Typ så

Godmorgon! Vaknade av att min gardinstång åkte i baken. Oj lät fel men det ramlade från sin plats ner till golvet, kabooooom. Efter jag vaknade pluggade jag lite English och nu är jag här redo att gå ner och äta frukost.

Igår så var jag i både Linköping och Jönköping men dom enda affärerna jag/pappa var inne på var Ikea, Elgiganten och mediamarkt och ingen klädaffär... Men men det var inte så mycket bara skojs att lära känna en ny filur (bilen).

Idag så ska jag son planerat Fira farmor (hoppas det blir kött) och sen har jag inga mer planer men hoppas det blir fint väder så jag kan springa för har inte gjort det på några dagar och jag vill.



Inte så intressant inlägg men puss hej




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback