» Första !

Kanske lite sent att tipsa om denna APP men jag gör det endå! 
INSTAGRAM

Jag tror redan de flesta har instagram på sin telefon och vet då vad det är men för er som inte har en aníng om vad det är så tänkte jag berätta.
Instagram är en fotoapp som man tar ett foto och sen kan man välja ett filter. Man lägger sen därefter ut fotot och delar det fotot då med alla. Man kan följa personer och bli följd och det är såklart bra så det kommer upp i flödet när en ny bild kommer. Man kan om man vill titta på datorn  men det är såklart enklare att ha i mobilen. 
Ja nu tror jag ni vet vad Instagram är nu är det bara en sak, jag tycker ni ska följa mig! 
Juliaknutssonn

här är några bilder från min instagram!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback