» Hej!

Idag är det tisdag och vi har haft elevensval! Hade först att titta åp en film,minns inte vad den hette men det var JÄTTTE bra! Sen så svara vi på frågor om den och sen så pysslade vi. Efter maten så var det en sak om hur man gjorde en snygg powerpoint men vet inte om jag lärde mej så mkt nytt? Vi fick iallafall göra en egen powerpoint om vad man ville oxh jag då hade inga ideér så skrev typ om djur och när vi var klara fick vi redovisa på smartboarden! hahah det var min dag typ men sen så fick vi sluta en halvtimme tidigare så då gick jag till mammas jobb och var där i en timme och gick sen o spela piano. Sen så efter lektionen hade mamma inte slutat jobba en -.- så då gick jag till henne igen och var där i tjogo minuter och gick sen o handla mat och sen åkte hem. Väl hemma så titta jag på portkod 1321 såååååååå bra!!
 
IMORGON ÄR DET STUDIEDAG JEIPEEEE, men ska klippa mej! HJÄÄäKP!!!
 
Ha det bra hejsvejs! 
 
 
bilder från powerpointen o på mej(från systers blogg
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback