» .

Hej igen!
Den här veckan är ganska chilll! Det  är ju jul snart! :D
Tänkte byta till en 'juligare' design och så nu men först ska jag berätta lite saker för er intreserade!
 
okej, det var 2 dagar sen jag bloggade sist så vart ska jag börja?
Jo i måndags så var det en helt vanlig måndag typ , vi har börjat få reda på lite av våra betyg men är inte nöjd med 3 ämnen en så länge... Men ska höja de tills sommaren! Ämnena är då matte, engelska och kemi. Jag fick högre en E men jag ska satsa på minst C tills sommaren! (obs nu fick ni reda på det.. ;) )
 
I tisdags sså var det oxå som en vanlig dag och fick reda på So provet om Egypten och är sjukt stolt över mej själv! A! (64/65) Hade pxå sista spelningen igår och det gick bra och sen träffade jag mamma på ica och handlade mat och min jumpsuit (fakeonepiece)!! (jättemysig) och sen gick vi och träffa Lovisa och beställde pizza och sesn kom mormor och morfar och vi åt pizza på torget och sen gick Lovisa och jag till konserten tidigare för vi skulle öva. Konserten gick bra och så och så nu så är det idag onsdag!
 
Idag var det skola och 7an hade basketturnering men 7a förlorade alla matcher..... heehhe sen så var dagen som 'vanligt'. Sen hemma satte jag mej vid datorn och spela spelet, och åt godis men jjag bara förlorade så jag gick iväg. ;)
 
Imorgon så skulle jag ha hängt med Emelie men blev tydligen försent! så får väll hitta på ngt annat sköjj...


Nu ska jag göra designen tror jag så ni får ha det 'bra' HEJDÅ!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback