» Var mycket exalterad men sen sprack det






Stockholm i mitt hjäääärta, låt mig besjunga dig nuuu

Längst fram uppe i dubbeldäckaren for vi till Stockholm med en medelhastighet på x i sång och dans.
Väl framme så gick vi på stan, jag, orienteraren, fick orientera oss rätt i storstaden med hjälp av kartan i mobilen. Alla av dom jag gick med litade inte fullt ut på mig men jag hittade till varenda ställe vi ville till. Dock hann vi inte allt vi ville, långt ifrån.. Blir troligen Stockholm snart igen för min del om jag får någon som orkar stå ut med mig där med mig... ;)
Efter stan bar det av in till riksdagen, lite för många vakter och rum för min del men underbart vackert var det. Kan inte fatta att många sa att det var tråkigt, kanske skulle satsa på en karriär som politiker där? (Dröm vidare Julia)
Måste bara säga att jag var nära på att få se vår statsminister irl, vilket skulle varit väldigt häftigt. Men nej, såklart han skulle presenterat blabla klart och gått när vi väl var inne i plenisalen... Men kan trösta mig med att jag fick se finansministern och Björn söder iallafall.
Det var allt för denna gång, trevlig sista april!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback