» Two can keep a secret, if one of them is dead

Några av de saker mamma och pappa köpte.

Hallå! Igår så piggnade jag till så vi åkte till ullared. Jag hade inte så mycket jag letade efter men hittade saker för ganska mycket pengar men är ganska nöjd över vad jag köpte. Hittade inte precis allt jag ville ha och de finaste kläderna fanns inte i min storlek.... Köpte bla. nya skor och kläder. 
Var väldigt trött när vi kom hem så gick och la mig ganska fort och somnade, sov ut för fösta gången detta lov och det blev uppåt 12 timmar tror jag vilket har lett till att jag har idag varit trött och haft huvudvärk. Skönt var det ändå att få sova ut efter att inte ha kunnat sova några nätter pga febern. 
Jo hade gärna velat gå ut i det soliga vädret som har varit de första dagarna på lovet men nej såklart skulle snön komma tillbaka. 
Nu ska jag äta så ha det gött!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback