» Sagan slutar här...

 En helt randomisera bild jag tog
Hejsan alla trötta söndagsmänniskor! 
För alla stockholmare är detta en bra söndag, men för oss östgötar är det en söndagsångestdag för idag tar lovet slut och nu kör vi skola fram till sommarlovet! 
Jag har inte haft det lovet jag tänkte mig, var sjuk i början och vart en tuff men rolig tisdag med en heldag Ullared. Onsdagen vilade jag efter förkylningen och en tuff start efter den och sedan i torsdags samma sak. I fredags bar det av till mormor och morfar och igår var det 70 års kalas. Fullt upp alltså, igår vart det så mycket lek med kusinerna och i fredags så känner mig helt färdig. Hade behövt en till dag som denna iallafall för att få något lov utöver det jag hade. 
Idag har jag bara tagit det lugnt och pluggat lite grann. 

Imorgon är det iallafall skola och det känns inte bra, orkar inte tänka och gå upp så tidigt. Kanske bäst att sova nu så jag orkar, have a nice day! 

Ibland önskar man att man inte ska vakna upp ur drömmarna man hade, när man väl vaknar så försvinner allt bra. 
Drömde att jag var på ett uppdrag i USA och att en känd person sov på platsen bredvid. Mer kommer jag inte ihåg men det var tråkigt att vakna... Livet i USA var bättre då men det duger här i Sverige med, 15 medaljer i OS, wow :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback