» Ojojoj SVERIGE!


Bild från weheartit 
Igår så vart jag bara sämre, fick feber och mådde värst runt 16-17 någonstans. Febern sitter fortfarande i och jag har inte sovit gott alls inatt, feberdrömmar, usch och sedan vaknade jag varje timme ungefär och hade humörsvängningar i kort varsel (eller vet inte vad orden betyder) men ena minuten skrattade jag jättemycket åt en bild som inte öns vad rolig och i andra minuten känner jag tårar och då gråter jag. Hade ingen ork heller så jag vände om när jag var i trappan på väg ner inatt också, minns att jag satte mig upp och pratade och sjöng, minns inte vad. Jag HATAR dessa nätter, har alltid gjort det och kommer alltid göra det. 
Hatar att vara sjuk och inte kunna göra något, orkar inte sitta eller inte ens titta på tv. 
Men såklart så försökte jag titta på herrstafetten och lyckades vid de mest spännande ställena och vilka lag Sverige har, 2 guld! (Eller om man räknar ihop alla guldmedaljer så, 4 damer + 4 herrar = 8 guldmedaljer ;) )

Nu har jag tagit en värktablett ihop om att jag ska piggna till och orka äta och kanske titta på Gossip girl. 

Ha en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback