» Kan ni gissa?


Som vanligt så blir det ett bussinlägg eftersom det är så tråkigt att åka buss. Vad har hänt idag?
Skola än så länge.
Hände det något speciellt i skolan?
Inget speciellt, vanliga lektioner. 
Vad såg du just utanför fönstret?
Jättefina svanar i svartån med snö och sol, beautiful! 
Vad ska du göra när du kommer hem?
Äta mat eller fika och sedan plugga engelska till ett prov på torsdag.
Är du säker på att du kommer plugga verkligen? 
Hehe nej
Så vad ska du göra?
Vad tror du? Gossip girl såklart!
Haha, jo det kunde jag gissa nästan, men vad hände i helgen då?
Jo jag hade jätteroligt och mysigt med mina vänner. Film, skratt och massor annat!
Har hört via fåglar att du fick en present, vad?
Viken sorts fåglar? Fick en jättestor badanka! Kan visa bild sen!
Några andra funderingar?
Eftersom det inte är så många som läser min blogg så tänkte jag att jag inte behöver skriva så viktiga saker utan bara vad jag tycker och tänker.
Så vad händer i sommar? 
Funderar starkt på att göra om i mitt rum. 
Varför frågar jag mig själv massor av frågor?
För att jag ville ha lite variation





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback