» Cola, gossip girl, filt, halstabletter och näsdukar



Ja så här spenderar jag min lördag som rubriken säger. Igårkväll när jag kom hem så satte jag mig i soffan och tog det lugnt och det var tur att jag inte gick ut och sprang för på kvällen kände jag att jag började få ont i halsen. 
Jag tog en halstablett och lagade middag på kvällen, klyftpotatis, kycklingspett och hemmalagad bearnessås. Vart förvånad över hur bra det vart eftersom jag bara hade gjort klyftpotatis innan. 
Somnade på ett jobbigt sätt som man brukar när man får så obehaglig känsla när man ska svälja och andas men somnade ganska fort. 
Vaknade redan vid halv åtta imorse och kunde inte somna om men kände att halsontet inte bara var tillgängligt. Så jag tittade på ett avsnitt av gossip girl på ett obehagligt sätt som jag skrev ovan med att det är jobbigt att andas och svälja. 
Gick ner pratade lite och tittade på den jättespännande stafetten (GULD WIHO!)  och åt min frukost, en semla. Sedan har dagen bara varit lugn och så. Sitter just nu i min soffa med en filt, Cola och gossip girl med massor av näsdukar. Ganska mysigt! 
Nu fick ni ett detaljerat blogginlägg men har dels inget att göra och jag har bara bloggat korta inlägg på senaste tid. 
Ha ett bra sportlov och fy på människan som smittade mig....

Kom på två saker jag glömde skriva i det där uppe och orkar inte skriva om allt;
Ikväll är det melodifestivalen! WIHO, en av mina kompisar är där i Göteborg på riktigt, lite avis faktiskt. Ikväll hejar vi på Oscar, låt nr 3, yes we can. Låten är ganska bra så ta och lyssna på den, 2.30s på SVT!

Den andra saken är att eller nej det är inte så viktigt, ha en bra schlagerkväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback