» Vinter och höst på samma gång


Förlåt för att jag inte har bloggat, igår hade jag typ inte en mobil och den så orkar jag inte och de t finns inget intressant att skria om.

Hej iallafall! Sitter i bussen där det iallafall är varmt. Ute är det iskallt och när jag tittade på termometern var det -2. Usch, så jag tog mössa och vantar och det var skönt men ändå kallt, nästan så man tror att det är vinter.

Idag är det onsdag och då är det den tråkigaste dagen i skolan med först 80min No och sen slutar dagen med 80min So... Det är roligt men lite lång tid för ett ämne. 
Juste, ikväll är det dax för bonde söker fru och då är min föredetta granne med, Mikael, ska bli kul att se om man får hänga med över sommaren :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback