» Jul, jul strålande jul

 
Om endast 2 dagar är det den 24 december vilket betyder att det är julafton! Jag har redan börjat längta till den dagen med alla paket som nu ligger under granen. 
I år ska det bli första året bara familjen firar jul hemma, faktiskt ganska skönt förutom att pappa måste jobba. Ska börja planera en lek jag bestämmt mig för att ha. 
Idag så har mamma pyntat granen (jag hjälpte till liiite), ätit julbord, städat och bakat mozartskulor. 
På bilden högst upp så är det fyra bilder, julgranen, julgranskulor, en adventsjulstake och en bild med snö. Bilden med snö är för någon vecka sen när det var snö och det är det ända jag saknar, snö. Jag känner inte så mycket julstämning ute eftersom det inte är så mycket snö men inne så har jag julkänsla förutom i mitt rum där det är jättestökigt utan så mycket julpynt. 
Nu ska jag ner och spela justdance4 så ha en bra dag och jul om jag inte bloggar innan det. 
GOD JUL!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback