» Bra dag för att jag

... Och min klass (7A) hade först en halvtimmes engelska men sen så åkte vi 08.59 tåget till Linköping. Tåget var proppfullt men jag fick sitta iallafall. När vi hade gått av så gick vi kanske 200/400 m så var vi framme vid 'corren'. Vi började med att gå ner i källan och ha lite info om Corren och så och sen gick vi och tittade på först när några satt och jobbade eller ja vi stod inte och stirra på de men på håll om ni förstår.

Sen så tittade vi på en whiteboard och det låter inte så intressant och det var det inte heller men där stod allt som kommer i morgondagens tidning så imorgon kommer det kanske stå om kvinnor som får förbud typ.

Efter det så gick vi till 24correns sida och där fick vi gå in i inspelnings rummet och det var inte som man hade trott...
Sen så var vi klara och då hade vi ungefär 20 minuter tills tåget gick. (11.23) då var vi på de stora sakerna vid stationen och så. Sen så var tåget försenat och ja så det kom 11.27. Så åkte vi hem och då åt vi och sen hade matte.
Det var min dag en så läge så hejdå alla du




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback