» Nu går de för långt!

Ja pepparkaksgubbar var vell okej men det här?! Kalle Ankas jul ska inte ändras! AAAAAH Varför måste dom ta bort olika figurerna för? Alla leksaker är ju i olika en vit, svart och en jude?! (Läs artikel klicka på bilden Disney har tagit bort två sekvenser från Kalle Ankas julafton på SVT. De tecknade figurerna anses spegla stereotypa bilder av svarta, judar och blondiner.)
                                                                                      Har älskat den sen jag var liten (gubben)
 
Snart tar de väll bort allt sånt, vem har kommit på en sån konstig sak? (Hästar/frukter oxå)
 
Jaja ;) 
Nu så sitter jag i min säng och väntarpå att mamma ska komma hem så att vi kan laga mat men först är det nog bäst att slå in de sista av mina julklappar så man kaan komma in i mitt rum igen!
ni får ha en fortsatt dag HEJDÅ!
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback